مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-14سياسي

شهرستان فسا بیش از 3500 متر مربع فضای کتابخانه ای دارد


رییس اداره کتابخانه های عمومی فسا گفت: شهرستان فسا بیش از سه هزار و 500 متر مربع فضای کتابخانه ای دارد و از نظر عضویت و زیربنا از میانگین استانی بالاتر است.

- محمدحسین فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برنامه ریزی کتابخانه های عمومی فسا ویژه هفته کتاب و کتابخوانی گفت: طرح بخشودگی جرایم دیرکرد از 21 آبان تا 27 آبان در تمامی کتابخانه ها اجرا خواهیم کرد و 24 آبان عضویت رایگان کتابخانه های عمومی از طریق درگاه مجازی samanpl.

ir انجام می شود.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا با اشاره به فعالیت های یک ساله این نهاد فرهنگی، گفت: برای فراگیر شدن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به هفته کتاب اکتفا نکردیم؛ کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در طول یک سال گذشته بیش از 950 برنامه فرهنگی را طراحی و اجرا کرده اند که ثمره آن کسب جایگاه های ممتاز در سطح استان پهناور فارس است.

همچنین اتفاقات خوبی در شهرستان فسا به همت همکاران پر تلاشم انجام شده است و شاهد این هستیم که در بیشتر شاخص ها، شهرستان فسا جایگاه مطلوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه هفته کتاب سال 1401 با شعار ما همانیم که می خوانیم برگزار می شود، بیان کرد: ویژه برنامه های فرهنگی ترویجی متعددی از سوی کتابخانه های عمومی تدارک دیده شده و در تلاش هستیم، بیش از 110 برنامه فرهنگی و ترویجی در هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان فسا بیش از 3500 متر مربع فضای کتابخانه ای دارد

شهرستان فسا بیش از 3500 متر مربع فضای کتابخانه ای دارد