مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-14سياسي

صدور کیفرخواست برای 276 نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر مرکزی


رییس کل دادگستری استان مرکزی از صدور کیفرخواست برای 276 نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در این استان خبر داد و گفت: 40 نفر از اغتشاشگران در بازداشت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام موسوی گفت: 276 پروند منتهی به کیفر خواست برای مجرمان در دادسراهای مرکز استان مرکزی و دیگر شهرستان های استان تشکیل و مجرم تشخیص داده شدند، اما اینکه این افراد به محکومیت می رسند یا خیر، باید منتظر باشیم تا در محاکم کیفری بدوی و تجدید نظر تصمیم گیری شود.

حجت الاسلام موسوی افزود: همچنین 100 نفر از جوانان و نوجوانانی که در اغتشاشات اخیر مشکلی نداشتند بدون تشکیل پرونده و فقط با دریافت تعهد که پیشگیرانه باشد، مشخصات آنان ثبت و آزاد شدند.

وی با بیان اینکه اکنون 40 نفر از اغتشاشگران در بازداشت به سر می برند، گفت: افرادی که نقش لیدر اغتشاشات را بازی کردند و اموال شهرداری و عمومی را تخریب کردند، اتوبوس و ماشین آتش زدند و به جان مردم و نیروهای انتظامی و بسیج تعرض کردند و حافظان امنیت را مورد ضرب و جرح قرار دادند، باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: کسانی که به شبکه های معاند، و تروریستی و خارجی متصل هستند و از جایی دیگر دستور می گرفتند و در میدان، عمل کردند، قطعاً هیچ جای بخشش ندارند و دستگاه قضا با آنان با قاطعیت برخورد می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست برای 276 نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر مرکزی

صدور کیفرخواست برای 276 نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر مرکزی