مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:412022-11-14سياسي

سردار کرمی: جنگ شناختی واقعیت است و همه باید برای مقابله به میدان بیاییم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، همایش تحکیم وحدت وهمدلی در سیستان و بلوچستان با حضور هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رییس ستاد ائمه جمعه و نماینده رهبر معظم انقلاب، اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت، علما، معتمدین و سران طوایف در زاهدن برگزار شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق، در این مراسم اظهار کرد: امروز در جنگ شناختی دشمن با روش های مختلف به دنبال مدیریت ذهن ها است؛ جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند برای مقابله با جنگ شناختی بهترین شیوه است و ما باید در این مسیر هرچه در توان داریم به میدان بیاوریم.

سردار محمد کرمی اظهار کرد: تولید علم تولید ثروت است، به دانشگاه ها و مراکز علمی تاکید می شود، پژوهش محور و مهارت محوری و ایجاد تفکر در دانشجو سبب بارش فکری و رسیدن به پژوهش های کاربردی می شود، لذا دانشجویان را به این سمت سوق دهید.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی در جبهه حق با تمام توان در مسیر پیشرفت است و جبهه باطل با تمام توان به میدان آمده تا اراده های ما را سست کند و آن را بشکند.

  فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه افزود: امروز دشمن وحدت مردم ما را نشانه گرفته اما هوشیاری و بصیرت مردم سیستان و بلوچستان اجازه نداده و نخواهد داد طراحی دشمنان به نتیجه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کرمی: جنگ شناختی واقعیت است و همه باید برای مقابله به میدان بیاییم

سردار کرمی: جنگ شناختی واقعیت است و همه باید برای مقابله به میدان بیاییم