مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-14بين الملل

ایران پل پیروزی روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، زهره عرب زاده و مهدی سیف تبریزی پژوهشگران روابط بین الملل توضیح می دهندکه رویداد های اخیر در اوکراین چگونه پایان نظم تک قطبی و گذار به نظم جدید جهانی را تسریع کرده است و در این بین نقش ایران به عنوان یکی از شرکای .

- پژوهشگران روابط بین الملل توضیح می دهندکه رویداد های اخیر در اوکراین چگونه پایان نظم تک قطبی و گذار به نظم جدید جهانی را تسریع کرده است و در این بین نقش ایران به عنوان یکی از شرکای استراتژیک روسیه چگونه ارزیابی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، زهره عرب زاده و مهدی سیف تبریزی پژوهشگران روابط بین الملل توضیح می دهندکه رویداد های اخیر در اوکراین چگونه پایان نظم تک قطبی و گذار به نظم جدید جهانی را تسریع کرده است و در این بین نقش ایران به عنوان یکی از شرکای استراتژیک روسیه چگونه ارزیابی می شود.

تنها سه دهه از زمانی که جورج هربرت دبلیو بوش در سال 1991 در جریان تهاجم ناتو به عراق از نظم نوین جهانی صحبت کرد، می گذرد.

با این حال، نظم جدیدی که اندکی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی مطرح شد و نشان دهنده ظهور دنیای تک قطبی بود، به زودی به چالش کشیده شد.

در سی سال گذشته، از یک سو، برخی از قدرت های بزرگ و متوسط جهان در قاره ها و مناطق مختلف تلاش کرده اند تا با اتخاذ سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پل پیروزی روسیه

ایران پل پیروزی روسیه