مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-14سياسي

زن با حجاب و هویت ساز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است


رییس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به نقش مؤثر زنان در رشد و تعالی انقلاب، گفت: زن با حجاب و هویت ساز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر توجه به پدافند غیرعامل در همه حوزه تاکید دارند، اظهار داشت: پدافند غیرعامل، دفاع بدون اسلحه است و از آنجایی که تنها به مردان اختصاص ندارد، سازمان پدافند غیرعامل کشور بررسی هایی را برای احصای نقش ها و وظایف بانوان در پدافند غیرعامل کشور و نقش آفرینی در یک الگوی دفاعی جامع از کشور و انقلاب و ارزش های آن در چارچوب پدافند غیرعامل، انجام داده است.

حاصل این اقدامات و جلسات بحث و بررسی، ارائه الگویی برای نقش آفرینی زنان در ساحت های مختلف پدافند غیرعامل است.

سردار جلالی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی نقش زنان در کشور و رشد کمی و کیفی بانوان در عرصه های دانشی و علمی و همچنین حوزه های اجتماعی و سیاسی هستیم، تصریح کرد: در تاریخ انقلاب ها، الگوی حضور زنان ایرانی مسلمان در انقلاب اسلامی متمایز و برجسته است.

وی با بیان اینکه همین نقش مؤثر زنان در رشد و تعالی انقلاب است که دشمنان را روی زن و خانواده به عنوان رکن اساسی و تأثیرگذار جامعه متمرکز کرده و برای تضعیف آن راهبرد پیچیده طراحی شده است، گفت: زن با حجاب و هویت ساز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن با حجاب و هویت ساز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است

زن با حجاب و هویت ساز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است