مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-14سياسي

وجود 5000 مدرسه با جمعیت زیر 5 دانش آموز در ایران


پوشش تحصیلی واقعی در دوره ابتدایی 98 درصد است.

300 مدرسه یک نفره و 5 هزار مدرسه زیر 5 نفر داریم، همچنین 120 هزار مدرسه، 700 پژوهشگاه دانش آموزی و 2000 کانون فرهنگی، - هنری داریم.

وزیر آموزش وپرورش در دیدار با وزیر علوم و معاون رییس جمهور ونزوئلا در امور علم، تکنولوژی، آموزش و بهداشت با اشاره به اشتراک های بین دو کشور اظهار کرد: همکاری های بین دو کشور ایران و ونزوئلا در حوزه آموزش وپرورش تقویت شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری بابیان این که امیدوارم این دیدار باعث ارتباط وسیع وزارت آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران با حوزه علوم، تکنولوژی، آموزش و بهداشت کشور ونزوئلا شود، اظهار کرد: دو کشور اشتراکاتی داریم؛ هر دو کشور انقلابی هستیم و به این علت استکبار جهانی هر دو کشور را مورد تحریم های ظالمانه قرار داده است و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که برای مردم کشور شما شناخته شده است و ما هم به رییس جمهور فقید شما هوگو چاوز احترام می گذاریم که یکی از قهرمانان ملی کشور شما است، لذا امیدوارم این اشتراکات به تقویت همکاری های دو کشور در حوزه علم، تکنولوژی و آموزش وپرورش منجر شود.

  عضو کابینه دولت مردمی ایران قوی بابیان این که امیدوارم این سفر باعث تقویت و استحکام روابط دو کشور شود، اظهار کرد: در ماه گذشته میزبان معاون شما و دانش آموزان نخبه کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5000 مدرسه با جمعیت زیر 5 دانش آموز در ایران

وجود 5000 مدرسه با جمعیت زیر 5 دانش آموز در ایران