مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-14سياسي

نقش طرح های توسعه شهری در شهرسازی دوران معاصر شهر قم بررسی می شود


چهارمین نشست از این سلسله پرسمان ها با موضوع «تکوین شهرسازی معاصر در قم (4)؛ نقش طرح های توسعه شهری در شهرسازی دوران معاصر شهر قم» برگزار می شود.

- ایسنا/قم چهارمین نشست از این سلسله پرسمان ها با موضوع تکوین شهرسازی معاصر در قم (4)؛ نقش طرح های توسعه شهری در شهرسازی دوران معاصر شهر قم برگزار می شود.

با توجه به اهمیت شهرسازی در کیفیت زندگی روانی و ارامش شهرندان خبرگزاری ایسنا قم به همت بنیاد قم پژوهی سلسله پرسمان هایی را در رابطه با شهرسازی قم برگزار کرده است.

اولین پرسمان پیرامون تکوین شهرسازی مدرن قم برگزار شد و سید محسن محسنی، قم پژوه، و علی اکبر ابوطالبی، مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان قم، به بیان تاریخچه قم، چگونگی شکل گیری قم و خیابان های آن پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست تکمیلی این پرسمان با موضوع تکوین شهرسازی مدرن در قم (2) در سه منطقه سالاریه، شهرک قدس و پردیسان برگزار شد و علی اکبر ابوطالبی، مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان قم، به بیان پیشینه این مناطق و چگونگی شکل گیری آن ها پرداخت.

در سومین پرسمان نیز با موضوع تکوین شهرسازی مدرن در قم (3)، شهر جدید پرنیان یا توسعه ی شهر قم و با حضور محسن بهشتی، معاون عمرانی سابق استانداری قم برگزار شد مسائل و مشکلات در ایجاد شهری جدید برای قم بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش طرح های توسعه شهری در شهرسازی دوران معاصر شهر قم بررسی می شود

نقش طرح های توسعه شهری در شهرسازی دوران معاصر شهر قم بررسی می شود