مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-14اقتصادي

10 نیروگاه برق در مازندران و گلستان احداث می شود


مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: ساخت 10 نیروگاه برق به ظرفیت هفت هزار مگاوات از جمله برنامه ها در دو استان به شمار می رود.

- کوروش موسوی تاکامی در گفتگو با خبرنگار مهر افزایش هفت هزار مگاواتی ظرفیت نیروگاهی را جزو برنامه های دارای اولویت برشمرد و گفت: برای تحقق این هدف 10 نقطه برای ساخت نیروگاه در مازندران و گلستان شناسایی شده است.

وی با اظهار اینکه ظرفیت نیروگاهی در دو استان مازندران و گلستان چهار هزار مگاوات است، افزود: این ظرفیت با احداث نیروگه های جدید هفت هزار مگاوات رشد خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در ابتدای دولت هزار و 650 مگاوات نیروگاه حرارتی در استان فعال بوده است، گفت: همچنین در پی راه اندازی نیروگاه های خورشیدی و تجدیدپذیر در این مناطق هستیم.

تاکامی با اشاره به روند روبه رشد مصرف برق در استان های شمالی گفت: دو هزار مگاوات برق بیش از حد طبیعی می شود و حضور خوش نشینان در افزایش مصرف تأثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: برای گذر از پیک تابستانی نیز هزار و 500 مگاولت آمپر ترانسفورماتور در استان نصب شد و با این طرح، نسبت به تأمین برق پایدار اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نیروگاه برق در مازندران و گلستان احداث می شود

10 نیروگاه برق در مازندران و گلستان احداث می شود