مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-14سياسي

رطب خورده منع رطب چون کند؟


عباس عبدی در یادداشتی با برچسب زنی های خود به دنبال تحلیل های ناروا از حوادث اخیر و مواضع نظام در مقابل آن است و در حقیقت او به مانند رطب خورده ای است که می خواهد منع رطب کند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ علی شعبانی: روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم آقای نکوهش می کند و به شدت با برچسب زنی های خود به دنبال تحلیل های ناروا از حوادث اخیر و مواضع نظام در مقابل آن است و در حقیقت او به مانند رطب خورده ای است که می خواهد منع رطب کند.

آقای عبدی در این یادداشت به برچسب زنی از سوی برخی ها به قوم بلوچ اشاره می کند و سه مصداق (وهابیت – تجزیه طلبی و قاچاق کالا) را برای آن ذکر می کند، اما چند نکته قابل توجه در مورد یادداشت ایشان وجود دارد: 1- به نظر می رسد همزمانی این یادداشت با اعزام هیئتی به نمایندگی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان برای بررسی و حل و فصل موضوعاتی که منجر به حوادث اخیر در این استان شد، اقدامی شیطنت آمیز و یا جاهلانه است که خواسته یا ناخواسته به دنبال تداوم تفرقه و ناامنی در این استان است.

آن ها که مدام در شیپور گفتگو می دمند چرا تحمل حل و فصل مسائل از سوی نمایندگان رهبری در گفتگو با بزرگان و ریش سفیدان منطقه را ندارند و درست بلافاصله بعد از اعزام هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب یادداشتی تحریک آمیز می نویسند؟ شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رطب خورده منع رطب چون کند؟

رطب خورده منع رطب چون کند؟