مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-14سياسي

شهید وجیه الله آذرنگ «کارمزدی» با شهادت کارمزدش را گرفت


امروز پیکر شهید وجیه الله آذرنگ اهل روستای «کارمزد» سوادکوه شهید مدافع امنیت به خاک سپرده شد و روح بلندش بر فراز آسمان همیشه نظاره گر اعمال مردمانی است که جانش را برای آنها در طبق اخلاص گرفت و هدیه برای امنیت مردمی شد که امروز برای بدرقه اش تا خانه ابدی سنگ تمام گذاشتند؛ - خبرگزاری فارس مازندران ـ عمران اکبرنژادجمعیت از هر طرف به میعاد گاه حضور شهید وجیه الله آذرنگ در محوطه ناحیه مقاومت سوادکوه می آمدند و اندک اندک جمع مستان می رسید.

آسمان آبی و هوا در 23 آبان ماه، بهاری بود؛  محوطه ناحیه مقاومت سپاه مملو از جمعیت بود که برای تشییع پیکر شهید مدافع وطن آمده بودند ، جمعیت قابل توجه بود و از هر قشری در این بدرقه حاضر بودند.

اشعار حماسی همراه با مداحی قرائت می شد و نماینده ولی فقیه در استان مازندران نماز را بر پیکر شهید خواند، دادستان استان و مدیران ملی، استانی و شهرستانی حضور پررنگی داشتند.

شهید کلید واژه ای است که بسیاری از کلمات را معنا و مفهوم می بخشد و آهن ربایی است که تفکرات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی معتقد به اصول و چارچوب های نظام جمهوری اسلامی را به خود جذب کرده است.

حضور تعداد قابل توجهی از اهالی روستای بزرگ و دارای چهره های برجسته دینی و مردم شهید پرور کارمزد سوادکوه در قائم شهر هم شاهد مراسم بزرگی در آن بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید وجیه الله آذرنگ «کارمزدی» با شهادت کارمزدش را گرفت

شهید وجیه الله آذرنگ «کارمزدی» با شهادت کارمزدش را گرفت