مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 01:112022-11-14سياسي

هلال احمر بهترین ظرفیت برای ایفای نقش اجتماعی جوانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن فراهانی، نماینده دبیر کل و مسؤول خانه های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب در دیدار با جوانان و فعالان فرهنگی عضو هلال احمر استان زنجان ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان اظهار کرد: پایه و ستون این مجموعه جوانان هستند که در دوره شیوع بیماری کرونا این اعضا در طرح های مختلف مشارکت جدی داشتند.

نماینده دبیر کل و مسؤول خانه های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سرمایه اجتماعی یکی از مهمترین مولفه ها در نظام توسعه هر کشوری به شمار می رود، افزود: این مهم در همه فرایندهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه اجتماعی از سرمایه های معنوی و علمی نیز ارزشمندتر است، ادامه داد: مهمترین گروه هایی که می تواند در افزایش سرمایه اجتماعی موثر باشند، جوانان هستند.

فراهانی گفت: همه گروه ها اعم از گروه های دانشگاهی، علما و سایر گروه های اجتماعی نیز هستند اما تاثیرگذاری جوانان بسیار زیاد است و سرمایه اجتماعی مهمترین رکن در توسعه کشور محسوب می شود و همه مصمم هستیم کشور را در این مسیر قرار دهیم.

نماینده دبیر کل و مسؤول خانه های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افزود: در جمعیت هلال احمر به این موضوع توجه و تلاش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر بهترین ظرفیت برای ایفای نقش اجتماعی جوانان است

هلال احمر بهترین ظرفیت برای ایفای نقش اجتماعی جوانان است