مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-15ورزشي

دعوت از شرکت های دانش بنیان برای رفع چالش های مدیریت شهری


رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: باتوجه به اینکه حضور استعدادها و نیروی انسانی نخبه در رفع مدیریت چالش های شهری بسیار مؤثر است؛ - ایسنا/اردبیل رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: باتوجه به اینکه حضور استعدادها و نیروی انسانی نخبه در رفع مدیریت چالش های شهری بسیار مؤثر است؛ لذا از تمامی شرکت های دانش بنیان دعوت می شود با ارائه طرح و ایده خود در راستای مدیریت شهری شهرداری را یاری کنند.

اباصلت ابراهیمی 24 آبان در نشست مشترک با رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه استعدادیابی علمی و بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل شرکت های دانش بنیان در مدیریت بهینه شهری در حال حاضر یک ضرورت است، افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل آماده استقبال از طرح ها و ایده های نو است.

وی به عقد تفاهم نامه همکاری مابین شهرداری اردبیل و پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و گفت: نتیجه این تعامل و همکاری علاوه بر تحقق شعار سال قطعاً منجر به رفع مشکلات شهری خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به برگزاری استارتاپی شهروند خلاق در حوزه شهروندی اشاره کرد و گفت: این استارتاپ هم زمان با هفته پژوهش باهدف جذب ایده های نوآورانه در آموزش شهروندی در اردبیل برگزار می شود که نیاز است نهادهای علمی ما را حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از شرکت های دانش بنیان برای رفع چالش های مدیریت شهری

دعوت از شرکت های دانش بنیان برای رفع چالش های مدیریت شهری