مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-15سياسي

کافه آموزشگاه؛ ایده ای نو در حوزه آموزش!


با الهام گرفتن از کافه کتاب ها، برای ایجاد یک فضای آموزشی تخصصی و آرام در حوزه های مختلفی مانند تعمیرات، مکانیک، برق صنعتی، فناوری اطلاعات و مالی و تجاری و شناخت بهتر فرصت های شغلی در داخل و خارج از کشور، - آموزشگاهی با نام کافه آموزشگاه تاسیس شد.

کارآموزان علاقه مند به شرکت در دوره های آموزشی کافه آموزشگاه، با یادگیری مهارت های مورد نیاز خود تحت نظر بهترین و باتجربه ترین اساتید با تحصیلات دانشگاهی و آشنا به بازار کار، جدیدترین روش های تعمیر و نصب را فرا می گیرند و پس از دریافت گواهی نامه مهارت و مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای، می توانند با معرفی کافه آموزشگاه به راحتی وارد بازار کار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کافه آموزشگاه، در این متن قصد داریم درباره ویژگی ها، امکانات و مزایای کافه آموزشگاه صحبت کنیم و به معرفی دوره های آموزشی آن بپردازیم.

هدف کافه آموزشگاه از برگزاری دوره های آموزشی چیست؟ کافه آموزشگاه دوره های آموزشی فنی و حرفه ای را با استفاده از روش های آموزشی به روز دنیا و توسط مجرب ترین اساتید، به صورت عملی و تئوری با هدف بالا بردن سطح مهارت آموزی کارآموزان و نیروی کار و توسعه اشتغال کشور برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کافه آموزشگاه؛ ایده ای نو در حوزه آموزش!

کافه آموزشگاه؛ ایده ای نو در حوزه آموزش!