مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-15سياسي

تامین مواد اولیه پتروشیمی هگمتانه به زودی


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه تامین مواد اولیه پتروشیمی هگمتانه با قید فوریت در دستور قرار گرفته است گفت: تکمیل و تجهیز پتروشیمی ابن سینا نیز با دستور اکید وزیر نفت پیگیری خواهد شد.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به جلسه با وزیر نفت و موضوعات مهم طرح شده در جلسه و همچنین قول مساعد پیگیری در این زمینه اظهار کرد: اولین موضوع، حل مشکل پتروشیمی هگمتانه بود چراکه این شرکت منحصر به فرد در خاورمیانه از حیث تامین خوراک اولیه دچار مشکلات بسیاری شده است.

وی با بیان اینکه این مشکل با دستور اکید وزیر نفت با قید فوریت در اسرع وقت حل خواهد شد افزود: در حال حاضر این مجموعه با 350 نیروی انسانی در حال فعالیت است که اگر تامین مواد اولیه صورت نگیرد معیشت کارکنان مختل خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حل مشکل پتروشیمی ابن سینا نیز دستور کار این جلسه بود به طوری که برای تکمیل و تجهیز این پروژه نیازمند بالغ بر 300 میلیون دلار تسهیلات از صندوق توسعه و مشارکت بخش خصوصی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئول پتروشیمی کشور از سوی وزیر نفت مأمور شده این مهم را پیگیری کند تصریح کرد: موضوع سوم که به جدیت در دست پیگیری قرار گرفت، بحث زمین انبارنفت همدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مواد اولیه پتروشیمی هگمتانه به زودی

تامین مواد اولیه پتروشیمی هگمتانه به زودی