مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-15فناوري

رییس پلیس فتا اصفهان هشدار داد؛ افزایش هک صفحات اینستاگرام


رییس پلیس فتا استان اصفهان از افزایش گزارش های هک شدن صفحات افراد در اینستاگرام به علت استفاده از رمزهای عبور ساده و غیر ایمن خبر داد.

- سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اخیراً شاهد گزارش های زیادی از هک شدن صفحات افراد در اینستاگرام هستیم که عامل اصلی آن انتخاب رمزهای عبور ساده، همچون شماره تلفن همراه است.

وی افزود: دارندگان صفحات اینستاگرام با انتخاب رمز عبور ساده و عدم توجه به تنظیمات امنیتی و فعال نکردن احراز هویت دو مرحله ای راه را برای نفوذ هکرها به گوشی خود باز می کنند و به راحتی هک می شوند.

مرتضوی تصریح کرد: مجرمان پس از دسترسی به حساب کاربری افراد در اینستاگرام، اقدام به ارسال پیام هایی مبنی بر درخواست کمک مالی با ذکر مبلغ و شماره کارت به تمامی دوستان و دنبال کننده های قربانی می کنند یا با بارگزاری تصاویر و محتوای نامناسب موجب هتک حیثت افراد می شود.

رییس پلیس فتا استان اصفهان تصریح کرد: پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی از تنظیمات امنیتی برخودار هستند، اما شاهد این هستیم که شهروندان به دلیل نا آگاهی و عدم توجه به تنظیمات امنیتی با هک شدن حساب های کاربری خود مواجه می شوند که لازم است برای مصون ماندن از این آسیب ها قبل از استفاده از هر پیام رسان یا شبکه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتا اصفهان هشدار داد؛ افزایش هک صفحات اینستاگرام

رییس پلیس فتا اصفهان هشدار داد؛ افزایش هک صفحات اینستاگرام