مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-15سياسي

نظام اداری پیشران توسعه است


معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با تاکید بر نیاز به تحول جدی در نظام اداری کشور، گفت: نظام اداری به عنوان پیشران توسعه شناخته می شود و هر ایراد و اشکال در این نظام می تواند امر توسعه را با چالش های جدی مواجه کند.

- جعفر رحمانی شمسی در چهارمین نشست آموزشی برنامه تحولی یزد نوین که عصر روز دوشنبه با محوریت تببین حوزه سرمایه انسانی این برنامه در حضور معاونان توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و روسای امور اداری دستگاه های اجرایی استان در محل سالن اندیشه سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد برگزار شد، هدف از برگزاری این سلسله نشست های آموزشی را در راستای اجرای برنامه های تحولی استان مبتنی بر اسناد ملی و استانی آمایش سرزمین و تشکیل مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت و ضرورت همکاری همگانی در اجرای برنامه تحولی یزد نوین عنوان کرد.

وی با بیان این که برخی مباحث در برنامه تحولی یزد نوین عام بوده و شامل همه ادارات، سازمان ها، ارگان ها و دستگاه های اجرایی در استان می شود، اظهار کرد: محور سرمایه انسانی و محور دانش بنیان یکی از این مباحث عام در برنامه تحولی یزد نوین است.

رحمانی به وجود مشکلات حوزه سرمایه انسانی به عنوان یکی از موانع پیشران توسعه اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم مسیر توسعه را طی کنیم ابتدا باید انسان های توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اداری پیشران توسعه است

نظام اداری پیشران توسعه است