مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-15اقتصادي

آخرین وضعیت ذخائر خون در کشور/ تامین 100 درصدی نیاز به خون مراکز درمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران امروز در نشست خبری با اشاره به اقدامات انجام شده در این سازمان طی یکسال گذشته، - مدیر عامل سازمان انتقال خون از وضعیت مطلوب ذخائر خونی در کشور خبر داد و گفت: 100 درصد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان های کشور به خون تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران امروز در نشست خبری با اشاره به اقدامات انجام شده در این سازمان طی یکسال گذشته، بیان داشت:بالغ بر 2 میلیون نفر در سال به سازمان انتقال خون مراجعه می کنند.

وی با اشاره به همکاری های این سازمان با سازمان های دیگر، ابراز کرد: تفاهم نامه ای با سازمان اورژانس کشور با موضوع تامین گروه خونی o منفی برای اورژانس پیش بیمارستانی صورت گرفته است.

وی ادامه داد:قرار است ذخایر خون آماده باشد تا در هنگام بروز حادثه به فرد نیازمند ارائه شود.

جمالی اضافه کرد: تفاهم نامه با حوزه های علمیه برای فرهنگ سازی اهدای خون در جامعه صورت گرفته است؛ ضمن اینکه تفاهم نامه ای با جهاد دانشگاهی در جهت افزایش میزان حضور دانشجویان انجام شده است.

مدیر عامل سازمان انتقال خون با اشاره به برنامه های دیگر این سازمان در معاونت اجتماعی، افزود: طراحی اپلیکیشن در مسیر برقراری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ذخائر خون در کشور/ تامین 100 درصدی نیاز به خون مراکز درمانی

آخرین وضعیت ذخائر خون در کشور/ تامین 100 درصدی نیاز به خون مراکز درمانی