مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-15اقتصادي

جانمایی زمین آرامستان جدید اسلام آبادغرب


فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به نباز اسلام آبادغرب به آرامستان دیگری گفت: جانمایی زمین جدید آرامستان اسلام آبادغرب آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حمیدرضا کرمی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: حفظ منابع طبیعی یکی از خواسته های مردم است و منابع طبیعی نعمت خدادادی است که به دست ما رسیده است و باید در حفظ آن کوشا بود و نباید اجازه داد افرادی که از این طبیعت استفاده می کنند مخرب آن باشند و دستگاه های مربوطه باید به طور جدی این مسئله را دنبال کنند.

وی افزود: زیرساخت های ساخت شهربازی در اسلام آبادغرب وجود دارد و در صورت سرمایه گذاری بر روی این موضوع ساخت شهربازی در اسلام آبادغرب آغاز می شود.

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: اسلام آبادغرب نیازمند حداقل 2 درمانگاه است که متأسفانه در حال حاضر وجود ندارد و ساخت اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب رو به اتمام است و در ماه های آینده افتتاح می شود.

کرمی بیان کرد: ایجاد میدان دام از دیگر نیازهای شهرستان است که در گذشته به طور دیگری وجود داشت اما در حال حاضر دیگر وجود ندارد.

وی گفت: نیم هکتار از آرامستان اسلام آبادغرب باقی مانده است که یعنی شهرستان به آرامستان جدیدی نیاز دارد و کار جانمایی زمین آن آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی زمین آرامستان جدید اسلام آبادغرب

جانمایی زمین آرامستان جدید اسلام آبادغرب