مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-15ورزشي

نوستالژی جام جهانی/ اشک سردار در روسیه!


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد که اگر مردم از او ناراضی هستند، بعد از جام جهانی از رقابت های ملی خداحافظی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، در گروه سختی قرار داشت و با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه بود.

خیلی ها تصور می کردند که ایران نتواند در این گروه عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد اما ایران در بازی اول خود مقابل مراکش به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد و مقابل اسپانیا با یک گل شکست خورد و مقابل پرتغال به نتیجه تساوی دست یافت تا ملی پوشان بهترین عملکرد خود را در تاریخ رقابت های جام جهانی بر جای بگذارند.

سردار آزمون، یکی از مهاجمان تیم ملی فوتبال ایران در آن دوره از جام جهانی بود که فوتبالی ها امید زیادی نسبت به عملکرد موفقیت آمیز او داشتند.

او در برهه کوتاهی از حضور خود در روسیه، درگیر حواشی فوتبالی شد و باعث شد رسانه ها و افکار عمومی انتقاداتی را علیه این بازیکن مطرح کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست یک بر صفر ملی پوشان مقابل اسپانیا در بازی دوم مرحله گروهی رقابت های جام جهانی، هنگامی که می خواست درباره عملکرد خودش در بازی های جام جهانی روسیه صحبت کند، بغض کرد و با گریه گفت: من از مردم ایران گله دارم زیرا آن ها فکر می کنند من هیچ تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوستالژی جام جهانی/ اشک سردار در روسیه!

نوستالژی جام جهانی/ اشک سردار در روسیه!