مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-15اقتصادي

کریدور بزرگراهی غرب در مسیر تکمیل/ مصوبات سفر دولت گره گشا شد


کامیاران بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور است که پس از 12 سال انتظار به بهره برداری رسید تا علاوه بر هموارسازی حوزه تجاری، - در کاهش آمار تصادفات نیز نقش بسزایی داشته باشد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها- یحیی بیابادی: کرمانشاه به عنوان محور توسعه غرب کشور به منظور احداث کریدورهای ترددی شمال به جنوب غرب و شرق به غرب همواره مورد توجه بوده است.

یکی از مهم ترین پروژه های ملی که چند استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و لرستان به خوزستان در آن نقش دارند کریدورهای بزرگ راهی شمال به جنوب غرب است که سهم استان کرمانشاه در این شبکه حمل و نقل جاده ای حدود 110 کیلومتر است.

بررسی تأثیرات اقتصادی، تجاری و گردشگری این کریدور در کرمانشاه بیش از پیش بر اهمیت این پروژه می افزاید و می توان آن را به عنوان یکی از محورهای توسعه دهنده در بخش تجاری و اقتصادی در مسیر کرمانشاه- کامیاران برای استان کرمانشاه نامید.

کریدور بزرگراهی غرب کشور به عنوان نقطه اتصال دسترسی قفقاز به آب های آزاد و خلیج فارس از مرز بازرگان در آذربایجان غربی شروع شده و با عبور از کردستان، کرمانشاه و لرستان به خوزستان می رسد و در بندر امام خمینی خاتمه می یابد.

کریدور بزرگراهی غرب کشور از بزرگترین طرح های کشوری بوده پس از بررسی و مطالعه اولیه در راستای اجرایی شدن در استان کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور بزرگراهی غرب در مسیر تکمیل/ مصوبات سفر دولت گره گشا شد

کریدور بزرگراهی غرب در مسیر تکمیل/ مصوبات سفر دولت گره گشا شد