مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 19:452022-11-15ورزشي

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از جزیره استراتژیک ابوموسی


نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به سفر کمیسیون عمران به ابوموسی گفت: امیدواریم این سفر با نگاه مثبتی که ایجاد خواهد کرد در برنامه هفتم توسعه فرصت های خوبی فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور آرامی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید امروز از جزیره استراتژیک ابوموسی گفت: بیش از نیمی از اعضای کمیسیون عمران به همراه رییس کمیسیون سفری چند روزه به استان هرمزگان دارند و قرار است از مناطق مختلف استان بازدید کنند.

وی افزود: برنامه امروز بازدید از جزیره ابوموسی و صنایع غرب بندرعباس است، ابوموسی شهرستانی استراتژیک با چند جزیره است که مشکلات و پتانسیل های مختلفی دارد.

آرامی گفت: بازدید مفصل و خوبی انجام شد و مباحث برق، آب، زیرساخت های آموزشی، توسعه شهری، ورزش، جاده و رینگ دور جزیره مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان محلی نیز مسائل را تشریح کردند.

وی تصریح کرد: به دنبال عمران و آبادانی جزیره مهم ابوموسی هستیم و پیشنهادات برای تحقق این امر داده شده و امیدواریم این امر به سرانجام برسد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عصر نیز بازدیدی از کارخانه کشتی سازی خلیج فارس، بندر شهید رجایی و آب شیرین کن یک و نیم میلیون متر مکعبی بندرعباس خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از جزیره استراتژیک ابوموسی

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از جزیره استراتژیک ابوموسی