مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-15سياسي

رجال سیاسی و مذهبی کجا هستند؟!


بیش از 50 روز است کشور دچار فتنه ای است که آمریکایی ها و سه کشور شرور اروپایی یعنی آلمان، فرانسه و انگلیس و در منطقه عربستان و رژیم صهیونیستی راه انداخته اند.

- خبرگزاری فارس ـ یادداشت ـ محمدکاظم انبارلویی: اصل 115 قانون اساسی می گوید؛ رییس جمهور باید از میان رجال مذهبی و سیاسی انتخاب شود.

همین اصل، اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی و مذهب رسمی را از جمله شرایط رییس جمهور شدن می داند.

اصل 121 قانون اساسی می گوید؛ رییس جمهور باید در مجلس در جلسه ای که با حضور رییس قوه قضاییه و اعضای شورای نگهبان تشکیل می شود، سوگندنامه ریاست جمهوری را بخواند و امضا کند.

در همین اصل رییس جمهور به قرآن صف می بندند و عطش رسیدن به قدرت را در مواضع خود پنهان نمی کنند در این ایام کجا بودند؟ چرا نسبت به این شرارت ها از باب صیانت از استقلال کشور ، مبانی جمهوری اسلامی ، مذهب رسمی کشورو اثبات رجل سیاسی و مذهبی بودن خود کلمه ای نگفتند .

از آن بالاتر سه رییس جمهور منتخب ملت در سه دوره اخیر چرا یا سکوت کردند و یا اگر حرفی و یا بیانیه ای دادند در کنار دشمن ایستادند و جنایات دشمن را پنهان سازی کردند؟ اخیرا آقای خاتمی، رییس جمهور دوره هفتم وهشتم درجمعی در واکنش نسبت به حوادث اخیر گفته است: الف- ریشه حوادث تلخ را باید در درون جستجو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجال سیاسی و مذهبی کجا هستند؟!

رجال سیاسی و مذهبی کجا هستند؟!