مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:552022-11-15اقتصادي

75 درصد راه های روستایی استان مرکزی نیازمند تعمیرند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در حال حاضر  75 درصد راه های روستایی استان نیازمند تعمیر و مرمت هستند که انجام آن نیازمند اعتبار است.

- مهرداد جهانی روز سه شنبه 24 آبان در شورای برنامه ریزی توسعه استان مرکزی اظهار کرد: از جمله وظایف و رویکردهای اصلی این اداره کل جابجایی مسافر و حمل و نقل عمومی و ایجاد و نگهداری راه های فرعی و روستایی است.

وی افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه، می بایست سهم حمل و نقل جاده ای کاهش پیدا کند اما در حال حاضر بیشترین سهم جابجایی ها با 85 درصد مربوط به جاده هاست، ریلی 10 درصد و حمل و نقل هوایی نیز پنج درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریح کرد: نصب دوربین های ثبت تخلف سال گذشته افزایش یافته است؛ بر اساس برنامه ششم توسعه افزایش راه های فرعی هدفگذاری شده بود که 67 درصد برنامه محقق شد، همچنین در راستای افزایش طول راه،های روستایی نیز 20 درصد تحقق پیدا کرده است.

جهانی ادامه داد: در حال حاضر 75 درصد راه های روستایی نیازمند تعمیر و مرمت هستند که نیازمند اعتبار است.

وی تصریح کرد: به جهت واقع شدن بسیاری از معادن در مسیر جاده های روستایی، تردد و حمل بار توسط خودروهای سنگین، آسیب های زیادی به راههای روستایی وارد شده است که انتظار می رود تخصیص اعتبار دو درصد مالکانه برای نگهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد راه های روستایی استان مرکزی نیازمند تعمیرند

75 درصد راه های روستایی استان مرکزی نیازمند تعمیرند