مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:552022-11-15سياسي

متفکرآزاد: عربستان مادرخرج دشمن در حوادث اخیر عربستان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست «جمهوریت در هندسه نظام جمهوری اسلامی» امروز ساعت 13 در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برگزار شد.

- نشست جمهوریت در هندسه نظام جمهوری اسلامی دانشگاه تهران؛ متفکرآزاد: عربستان مادرخرج دشمن در حوادث اخیر عربستان است نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان میلیارد ها دلار در حوادث اخیر کشور خرج کردند و مادر خرج این ها هم عربستان سعودی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست جمهوریت در هندسه نظام جمهوری اسلامی امروز ساعت 13 در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برگزار شد.

روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: دشمنان میلیارد ها دلار در حوادث اخیر کشور خرج کردند و مادر خرج این ها هم عربستان سعودی است.

اخیرا کشور درگیر التهاباتی شد و این التهابات هم چند فاکتوری است و در بخش های مختلف انواع تقصیرات ممکن است وجود داشته باشد که باعث چنین اتفاقاتی شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در واکنش به برخی شعار ها عنوان کرد: در هیچ کجای دنیا شعار ساختارشکنانه مطلوب نیست، یعنی شعار هایی که چهارچوب حکومت را بهم بریزد.

وی ادامه داد: به غیر از افرادی که از فوت مهسا امینی توانستند گرداب ایجاد کنند، کسی خوشحال نشد و اگر فردی از فوت ایشان خوشحال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفکرآزاد: عربستان مادرخرج دشمن در حوادث اخیر عربستان است

متفکرآزاد: عربستان مادرخرج دشمن در حوادث اخیر عربستان است