مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 00:052022-11-15سياسي

قوه قضاییه از ارتقاء جنوب کرمان حمایت می کند/ ترک فعل مدیران غیرقابل اغماض است


رییس کل دادگستری استان کرمان از اهتمام ویژه قوه قضاییه نسبت به تشکل استان جدید و ارتقاء جنوب کرمان خبر داد و گفت: تامین زیرساخت های قضایی در جنوب کرمان در دستور کار است اما از ترک فعل مدیران هم نمی گذریم.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از اهتمام ویژه قوه قضاییه نسبت به تشکل استان جدید و ارتقاء جنوب کرمان خبر داد و گفت: تامین زیرساخت های قضایی در جنوب کرمان در دستور کار است اما از ترک فعل مدیران هم نمی گذریم.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی شامگاه 24 آبان ماه در جلسه شورای اداری جیرفت به سفر سه روزه اش به جنوب کرمان اشاره و اظهار کرد: مشکلات حقوقی و قضایی جنوب کرمان را مورد بررسی قرار خواهیم داد و هدف این است با مشکلات، معضلات و ظرفیت ها آشنا بشویم تا راهکار لازم برای حل آنها ارائه شود.

وی به مشکلات حقوقی و قضایی اشاره کرد که توسط مدیران اجرایی بیان شدند و افزود: جنوب استان ظرفیت هایی دارد که وظیفه مدیران است برای بهره برداری آنها را شکوفا کنند زیرا نتیجه آنها توسعه و رفع مشکلات مردم است.

به شرط این که مسئولان وظایف خود را به خوبی انجام بدهند که ثمره آن خدمت به جامعه باشد.

حمیدی از وجود محرومیت ها در جنوب کرمان در کنار ظرفیت ها ابراز تاسف کرد و افزود: اگر همه به وظایفشان عمل کنند با استفاده از ظرفیت های خدادادی می توانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه از ارتقاء جنوب کرمان حمایت می کند/ ترک فعل مدیران غیرقابل اغماض است

قوه قضاییه از ارتقاء جنوب کرمان حمایت می کند/ ترک فعل مدیران غیرقابل اغماض است