مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 02:402022-11-15سياسي

نماینده جمهوریخواه مخالف ترامپ: او دیگر رییس جمهور نخواهد شد


نماینده جمهوریخواه مخالف دونالد ترامپ گفت، «مطمئن» است او هرگز بار دیگر رییس جمهور آمریکا نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیز چنی ، نماینده جمهوریخواهِ عضو کمیته تحقیقات ششم ژانویه و از مخالفان دونالد ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا ابراز اطمینان کرد، این رییس جمهور سابق آمریکا هرگز بار دیگر رییس جمهور نخواهد شد.

به نوشته پایگاه هیل ، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا طبق اعلام قبلی خود قصد داشته روز سه شنبه 15 نوامبر (24 آبان 1401) خبری بزرگ که بر اساس گزارش رسانه ها اعلام نامزدی مجددش برای انتخابات ریاست جمهوری  سال 2024 است را اعلام کند.

لیز چنی در سخنرانی در محل اجلاس زنان جهانی که از سوی واشنگتن پست برگزار شد ابتدا به اظهار نظر درباره انتخابات میاندوره ای اخیر کنگره آمریکا که روز سه شنبه هفته قبل برگزار شد پرداخت.

او گفت: این انتخابات فرصتی بود برای اینکه اطمینان حاصل کنیم جلوی قدرت گرفتن مجدد انکارکننده های انتخابات را می گیریم و رای دهندگان در بسیاری از رقابتهای این انتخابات این کار را کردند.

چنی که از اعضای کمیته تحقیقات درباره حمله ششم ژانویه حامیان دونالد ترامپ به کنگره آمریکا است گفت، دست داشتن ترامپ در شورش ششم ژانویه نشان می دهد او تماما فاقد صلاحیت برای ریاست جمهوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جمهوریخواه مخالف ترامپ: او دیگر رییس جمهور نخواهد شد

نماینده جمهوریخواه مخالف ترامپ: او دیگر رییس جمهور نخواهد شد