مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-16سياسي

شهید منصور باقری: راه شهدا را ادامه دهید و نگذارید بیرق اسلام به زمین بیفتد


طلبه شهید منصور باقری در وصیت نامه خود آورده است: ای امت شهید پرور ایران! به شما توصیه می کنم که ازامام عزیز دست برندارید و تا آخرین نفس یار و یاور امام باشید و راه شهدای اسلام را ادامه دهید و نگذارید بیرق اسلام به زمین بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، طلبه شهید منصور باقری در وصیت نامه خود آورده است: ای امت شهید پرور ایران! به شما توصیه می کنم که ازامام عزیز دست برندارید و تا آخرین نفس یار و یاور امام باشید و راه شهدای اسلام را ادامه دهید و نگذارید بیرق اسلام به زمین بیفتد.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانید: بسم الله الرحمن الرحیم هرمعامله ای دارای چند بخش و رکن است، مشتری خداوند عالم ان الله اشتری ، فروشنده مؤمنین من المؤمنین ، مورد معامله جان و مال انفسهم و اموالهم ، بهاء و قیمت جنس بهشت بان لهم الجنه ، سند معامله تورات، انجیل و قرآن؛ وعدا علیه حقا فی التوریه و الانجیل و القرآن .

این وعده قطعی است که در کتاب تورات و انجیل وقرآن به آن اشاره شده است.

تشویق به معامله، خداوند فرموده: فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم ای اهل ایمان، شما به خود در این معامله بشارت دهید که این معامله با خدا به حقیقت سعادت و فوز بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید منصور باقری: راه شهدا را ادامه دهید و نگذارید بیرق اسلام به زمین بیفتد

شهید منصور باقری: راه شهدا را ادامه دهید و نگذارید بیرق اسلام به زمین بیفتد