مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-16اقتصادي

کیوی گیلان بسیار با کیفیت است/ رایزنی های دولت برای صادرات به هند


مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه کیوی گیلان بسیار با کیفیت است، گفت: رایزنی های دولت برای صادرات کیوی گیلان به هند در حال انجام است و به زودی خبرهای خوشی می رسد.

- ایسنا/گیلان مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه کیوی گیلان بسیار با کیفیت است، گفت: رایزنی های دولت برای صادرات کیوی گیلان به هند در حال انجام است و به زودی خبرهای خوشی می رسد.

منوچهر پارسافر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رایزنی های دولت برای صادرات کیوی گیلان به هند اظهار کرد: بسترهای تولید در سامانه سبک و سامانه سماک مربوط به مجوزهای الکترونیکی وزارت جهاد کشاورزی فراهم و فرایند تولید محصولات کشاورزی سالم و بهداشتی ایجاد شده است.

وی از فعالین در این حوزه خواست حتما در سامانه های مذکور ثبت نام کنند و افزود: هر محصول کشاورزی با منشا صادراتی و وارداتی، باید در سامانه مجوزهای الکترونیکی کشاورزی ثبت نام و راستی آزمایی شود.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: با هم ترازی استانداردهای دو کشور و جنبش نرم افزاری در سازمان حفظ نباتات و شناسه دار شدن بسترهای تولید و شناسنامه دار شدن محصولات کشاورزی، مشکل صادرات حل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیوی گیلان بسیار با کیفیت است/ رایزنی های دولت برای صادرات به هند

کیوی گیلان بسیار با کیفیت است/ رایزنی های دولت برای صادرات به هند