مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-16اقتصادي

250 قطعه زمین به حاشیه نشینان چابهار واگذار شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 250 قطعه زمین در حاشیه شهر چابهار در سالجاری به افراد دارای سابقه سکونت در این مناطق که در سامانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نام نویسی کرده بودند واگذار شد.

- مصطفی بیک مداح در بازدید از حاشیه شهر چابهار افزود: واگذاری زمین به افراد بی بضاعت از دیگر خدمات بنیاد مسکن محسوب می شود که در قالب این اقدام افرادی که فاقد زمین هستند با مبلغ بسیار ناچیزی با نام نویسی در سامانه این بنیاد صاحب زمین شده و این اراضی به صورت قطعی به آنها واگذار و سند هم به افراد تحویل داده می شود.

وی بیان کرد: استقبال مردم از اقدامات بنیاد مسکن در طرح ساماندهی حاشیه شهر چابهار مطلوب بوده که از مصادیق آن می توان به تعریض معابر در روستای رمین، دریافت تسهیلات، ساماندهی و واگذاری اراضی اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به بهسازی واحدهای مسکونی در حاشیه شهر چابهار گفت: در حوزه بهسازی مسکن حاشیه این شهر نیز تسهیلات و وام های روستایی برای مقاوم سازی پیش بینی شده بطوریکه تاکنون 111 انعقاد قرارداد انجام و تسهیلات به مبلغ 100 میلیون و بلاعوض 30 میلیون تومان از محل اعتبارات سال گذشته پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 قطعه زمین به حاشیه نشینان چابهار واگذار شد

250 قطعه زمین به حاشیه نشینان چابهار واگذار شد