مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-16سياسي

دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال جنگ با نظام مقدس اسلامی است


فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به سلاح های کشف شده از اغتشاشگران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال جنگ با نظام مقدس اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهروز دولتی پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره شهید مدافع حرم و امنیت شهید مرتضی پیش قدم در مسجد صاحب الزمان مسکن رشت اظهار کرد: در گام دوم انقلاب همه ما باید در کنار هم باشیم تا همانند حوادث گذشته که هر کدام از آنها به تنهایی می توانست آرمان های انقلاب را با انحراف رو به رو کند و در کشورهای دیگر سبب پیروزی غرب گرایان شود، با هم بایستیم و نصرت را برای همه ارمغان آوریم.

وی گفت: همه ما نگران اقتصاد و معیشت هستیم، باید مسئولین همت خود را بیشتر کنند تا با کمک مردم این نگرانی ها را رفع کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان بیان داشت: اقتصاددان کشور اعتقاد دارند با تحول صورت گرفته در کشور بخصوص بحث ترانزیت و رفع تحریم ها در این یکی و دو سال آینده عمده مشکلات اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

سردار بهروز دولتی با بیان اینکه همه مقطع های انقلاب حساس بوده و امروز وحدت مهمترین نیاز کشور است، گفت: سردار سلیمانی با 7 کشور محور مقاومت را تشکیل داد، داعش به 40 کیلومتری مرزهای کشورمان رسیده بود این مجاهدت های محور مقاومت سبب شد تا تدبیر غربی عبری عربی شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال جنگ با نظام مقدس اسلامی است

دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال جنگ با نظام مقدس اسلامی است