مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-16پزشكي

نماینده شوش: به ورزش کاران احترام به پرچم ملی آموزش داده شود


نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اقدام وزارت ورزش و جوانان در زمینه آموزش مسائل اخلاقی، حفظ حریم ملی و احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران به ورزش کاران ملی در کنار تقویت جسمی آنها تاکید کرد.

- نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اقدام وزارت ورزش و جوانان در زمینه آموزش مسائل اخلاقی، حفظ حریم ملی و احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران به ورزش کاران ملی در کنار تقویت جسمی آنها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کعب عمیر نماینده شوش و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جلسه روز چهارشنبه 25 آبان 1401 مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، گفت: چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش که 30 سال عمر از خود را صرف تربیت دانش آموزان کرده اند، پرداخت نمی شود و آیا با کاهش ارزش پول ملی تاخیر در این پرداخت منطقی است؟ وی در تذکر دیگری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: دیروز در جلسه علنی مجلس به موضوع دارویاری پرداخته شد اما این موضوع چه قدر توانسته است کمبود و گرانی دارو در بازار را حل کند؟ آنچه که مطالبه مردم است بهبود شرایط و جبران مشکلات است؛ بر همین اساس از وزیر بهداشت می خواهم هرچه سریع تر این مشکلات را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شوش: به ورزش کاران احترام به پرچم ملی آموزش داده شود

نماینده شوش: به ورزش کاران احترام به پرچم ملی آموزش داده شود