مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-16سياسي

اساسنامه منطقه آزاد تجاری کردستان تا پایان ماه جاری نهایی می شود


مدیر اجرایی منطقه آزاد بانه و مریوان گفت: تا پایان آبان امسال اولین اساسنامه منطقه آزاد تجاری کردستان در میان هفت منطقه تجاری کشور نهایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا بیتا در نشست با معاون اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به پیگیری های استاندار محترم در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان اظهار کرد: 45 روز پیش اساسنامه منطقه آزاد تجاریصنعتی کردستان به مجموعه شورای نگهبان ارجاع شد و پس از بررسی ایرادات جزیی آن از دبیرخانه به معاون اول رییس جمهور ارسال و اصلاحات آن صورت گرفت.

مدیر اجرایی منطقه آزاد بانه - مریوان ابراز امیدواری کرد، تا پایان آبان امسال اساسنامه منطقه آزاد تجاری صنعتی کردستان نهایی و هیات مدیره آن تشکیل شود.

بیتا از پیشرفت 43 درصدی طرح جامع منطقه آزاد کردستان خبر داد و تصریح کرد: طرح جامع بعنوان محور برنامه ریزی و توسعه منطقه از بدو تاسیس سازمان منطقه آزاد کردستان در اولویت و اهتمام ویژه قرار دارد.

وی ادامه داد: طی سفر ریاست جمهوری، 2 هزار و 400 میلیارد ریال برای منطقه آزاد کردستان تخصیص داده شده که 800 میلیارد ریال آن مربوط به سال جاری است.

شایان ذکر است بمنظور توسعه زیرساخت های منطقه اعتباری بالغ بر 17هزار میلیارد ریال مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه منطقه آزاد تجاری کردستان تا پایان ماه جاری نهایی می شود

اساسنامه منطقه آزاد تجاری کردستان تا پایان ماه جاری نهایی می شود