مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-16سياسي

طلبه ای که دیشب در شیراز به شهادت رسید که بود؟+عکس و فیلم


مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی فارس گفت: حجت الاسلام محمد زارع مویدی امام جماعت یکی از مساجد شهرک گلستان شیراز بود که شب گذشته بعد از نماز جماعت به جمع بسیجیان برای دفاع از شهر پیوسته بود و توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، شامگاه گذشته سه شنبه 24 آبان ماه حجت الاسلام محمد زارع مویدی امام جماعت یکی از مساجد شهرک گلستان شیراز توسط اغتشاشگران با کوکتل مولوتوف به شدت مجروح و در بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

شهید مویدی، روحیات اخلاقی و عرفانی ویژه ای داشت حجت الاسلام حسن قانع، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی فارس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جزییاتی از زندگی این طلبه شهید اظهار داشت: این طلبه عزیز از طلاب حوزه های علمیه شیراز بود که نزد اساتیدی همچون آیت الله حائری شیرازی و برخی دیگر از علمای اخلاق تحصیل کرده بود.

او از روحیات اخلاقی و عرفانی ویژه ای برخوردار بود.

شهید مویدی هم مدافع حرم بود و هم کمک رسان نیازمندان وی افزود: در زمان نبرد داعش و دفاع از حرم اهل بیت (ع)، این شهید در کرونا در سال های اخیر او بسیار فعالیت داشت و کمک رسان خانواده های نیازمند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ای که دیشب در شیراز به شهادت رسید که بود؟+عکس و فیلم

طلبه ای که دیشب در شیراز به شهادت رسید که بود؟+عکس و فیلم