مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-16سياسي

اجرای طرح بومی سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از مباحث کلیدی درجلوگیری از اسراف و استفاده بهینه از منابع را اجرای طرح بومی سازی و تسریع در نقل و انتقال دانشجویی وتحصیل درمراکز نزدیک به محل سکونت عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، وبینار مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه با حضور دکتر خسرویان، مهندس شبستانی، همکاران مرکز در ستاد و نمایندگان استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در سراسر کشور در سالن جلسات معاونت اداری، مالی برگزار شد.

خسرویان در این وبینار ضمن تأکید بر اهمیت انگیزه ایمانی و خدمت به خلق به عنوان خمیرمایه اصلی موفقیت؛ استقلال و بی طرفی ناظرین در پیگیری مطالبات به حق افراد را لازمه تصمیم منطقی برشمرد و افزود: گزارشات دقیق و موشکافانه مرکز نظارت می بایست منجر به تصمیم گیری در سطوح استانی و کشوری شود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: این گزارشات باعث می شود منابعی که به استان ها تخصیص می یابد به درستی در بخش خود هزینه گردد.

وی در ادامه با اشاره به هزینه کرد درست بودجه غذای دانشجویی، عدم تشکیل کلاس های زیر حدنصاب دانشجویی و جلوگیری از پرداخت این گونه حق التدریس ها و اجرای طرح بومی سازی و تسریع در نقل و انتقال دانشجویی و تحصیل در مراکز نزدیک به محل سکونت را در ارتباط با بازگشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بومی سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای

اجرای طرح بومی سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای