مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-16سياسي

آموزش سواد رسانه ای به کمک دانشگاه ها در کرمانشاه ضروری است


جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: آموزش سواد رسانه ای به کمک دانشگاه ها و دستگاه های فرهنگی در کرمانشاه ضروری است.

- کرمانشاه- جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: آموزش سواد رسانه ای به کمک دانشگاه ها و دستگاه های فرهنگی در کرمانشاه ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ظهر چهارشنبه در افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج اظهار کرد: لزوم بالا بردن سواد رسانه در جامعه امروزی بسیار به چشم می خورد و مشکلاتی که امروزه دامن گیر جامعه شده به دلیل عدم سوادرسانه ایی است.

وی افزود: سواد رسانه این نیست که در فضای مجازی ورود کنیم بدون اینکه سره را از ناسره تشخیص دهیم و هر مطلبی را تأیید کنیم لذا آموزش در این حوزه ضروری است که مطالب جعلی را از غیر جعلی بشناسیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: با توجه به گستردگی و متنوع بودن فضای مجازی باید آموزش ها را هم با کمک دانشگاه ها و دستگاه های فرهنگی گسترده کرد.

سردار قنبری با اشاره به هجمه دشمنان و برنامه آنها برای نسل جوان ما، عنوان کرد: باید جوانان ما به کمک اساتید دانشگاه در حوزه فضای مجازی و برنامه نویسی نرم افزارها به روز و توانمند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش سواد رسانه ای به کمک دانشگاه ها در کرمانشاه ضروری است

آموزش سواد رسانه ای به کمک دانشگاه ها در کرمانشاه ضروری است