مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-16اقتصادي

شرط فروش سهام عدالت برای مستقیم ها


مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه در مورد شرط فروش سهام عدالت توسط مشمولان گفت: زمان فروش سهام عدالت توسط مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند به تصمیم نهایی شورای عالی بورس بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان حدادی در نشست خبری که امروز برگزار شد، در مورد فعالیت صندوق تثبیت بازار سرمایه توضیح داد: یکی از اهداف اصلی این صندوق حفظ ثبات در بازار سرمایه است به همین دلیل صندوق تثبیت هر روز اقدام به خرید و فروش سهم نمی کند.

وی ادامه داد: هیات امنای صندوق تثبیت از وزیر اقتصاد، رییس بانک مرکزی، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس سازمان بورس و رییس صندوق توسعه ملی تشکیل شده است و این که صندوق تثبیت چه سهم هایی را خرید و فروش کند براساس آیین نامه ای است که توسط هیات امنا تصویب شده است.

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه ادامه داد: بنابراین زمانی که در برخی از شاخص های بازار تغییراتی ایجاد شود یا در بازارهای جهانی یا بازار ارز نوساناتی صورت بگیرد صندوق تثبیت وارد بازار می شود.

در حال حاضر این صندوق در 510 نماد سهم دارد که این سهام صرفا از نمادهای بزرگ تشکیل نشده اند اما نقدشوندگی سهام، سایز سهام و نوع فعالیت بازارگردان از اهمیت زیادی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط فروش سهام عدالت برای مستقیم ها

شرط فروش سهام عدالت برای مستقیم ها