مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-16اقتصادي

طلب 100 میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکان استان گلستان


مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه شرکت 100 میلیارد تومان از مشترکان خانگی و صنعتی استان طلب دارد، افزود: بدهی مشترکان صنعتی به شرکت 44 میلیارد تومان است.

- علی طالبی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه همه 33 شهر گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و از 999 روستای استان به 928 روستا گازرسانی شده است، اظهار کرد: حدود 98.

9 خانوار روستایی استان گازدار هستند و روستاهای فاقد گاز یا خالی از سکنه بوده و یا زیر 20 خانوار هستند که گازرسانی به 21 روستا را در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه این شرکت توزیع گاز به 635 هزار مشترک استان را بر عهده دارد، ادامه داد: گازرسانی به بیش از یک هزار واحد صنعتی عمده و دو واحد نیروگاه علی آباد و کارخانه سیمان پیوند گلستان از دیگر وظایف شرکت است.

وی از مصرف 3 میلیارد و 600 میلیون مترمکعب تا 4 میلیارد مترمکعب مصرف گاز طبیعی توسط حدود یک میلون و 800 هزار نفر جمعیت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با نگاهی اجمالی به وضعیت مصرف بالای گاز در استان باید بگوییم که گلستان به عنوان استان مصرف کننده گاز در سطح کشور مطرح است و آیندگان قضاوت خوبی را در مورد ما نخواهند کرد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان بدهی مشترکان خانگی و صنعتی به شرکت را 100 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مشترکان خانگی 56 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 100 میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکان استان گلستان

طلب 100 میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکان استان گلستان