مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-16سياسي

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در جهت تحقق اهداف اداره کل بهزیستی گیلان


مدیرکل بهزیستی گیلان در دیدار با سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی به تحقق اهداف اداره کل بهزیستی گیلان سرعت می بخشد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان در دیدار با سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی به تحقق اهداف اداره کل بهزیستی گیلان سرعت می بخشد.

دکتر حمیدرضا مسکنی امروز در دیدار با سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی با استفاده از تمام توانمندی ها و ظرفیت های سازمان آماده ارایه خدمت به اداره کل بهزیستی گیلان است اظهار کرد: به منظور ایجاد و گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و خدمات تخصصی و افزایش تعاملات بین بخشی و توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه های مخاطب تفاهم نامه جدیدی فی مابین سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و اداره کل بهزیستی استان امضا خواهد شد.

وی افزود: در این تفاهم نامه تدوین و اجرای دوره های آموزشی تخصصی به منظور بالابردن توان و قابلیت کارشناسان دو حوزه انجام خواهد شد و همچنین اجرای دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای برای معلولان و مددجویان تحت پوشش به منظور ارتقای شغلی مد نظر خواهد بود.

مسکنی در ادامه به امکان استفاده از ظرفیت های دو حوزه جهت آموزش محتوای های تهیه شده به گروه مخاطب و امکان استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در جهت تحقق اهداف اداره کل بهزیستی گیلان

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در جهت تحقق اهداف اداره کل بهزیستی گیلان