مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-16سياسي

راهکارهای تشخیص یک کتاب خوب


مبلغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به راهکارهای تشخیص یک کتاب خوب گفت: سرانه مطالعه ایرانیان از کتاب های خوب باید به سطحی متناسب با عظمت و سابقه تاریخی و تمدنی ما برسد.

- حجت الاسلام علی محزونیه در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه عادت به مطالعه و کتاب خوانی دارای آثار و فواید بیشماری نظیر بالا بردن سطح معلومات، استفاده از تجربیات دیگران، پویایی و نشاط روحی و غیره است، اظهار کرد: امروزه از سویی وقتی قدم در کتابفروشی ها و یا کتابخانه ها می گذاریم با حجم انبوهی از کتاب های مختلف و متنوع از نویسندگان گوناگون روبرو می شویم که ما را در انتخاب، دچار تحیر و سرگردانی می نماید.

وی افزود: از سویی دیگر با توجه به محدودیت زمان و حوزه های متنوعی که باید بنا به شرایط زندگی حداقل آگاهی هایی را درباره آنها داشته باشیم فرصت این را نداریم که به صورت آزمون و خطا دست به سوی هر کتابی دراز نموده و مقداری از آن را مطالعه نموده تا ببینیم اگر آن کتاب به کار ما می آید مطالعه آن را ادامه داده و در غیر این صورت آن را کنار بگذاریم.

ملاک و معیارهای تشخیص کتاب های مناسب و مفید مبلغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به اینکه سرانه مطالعه ایرانیان از کتاب های خوب و مفید باید به سطحی متناسب با عظمت و بزرگی فرهنگ و سابقه تاریخی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای تشخیص یک کتاب خوب

راهکارهای تشخیص یک کتاب خوب