مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 20:202022-11-16سياسي

استفاده از فضای مجازی برای تنویر افکار عمومی درباره جرائم اینترنتی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: باید از ظرفیت مجازی برای تنویر افکار عمومی و ارتقای آگاهی های حقوقی مردم در خصوص جرائم اینترنتی استفاده کرد و این امر نیازمند عمل به مسئولیت اجتماعی توسط همه نهادهای دولتی به ویژه نهادهای دولتی است.

- ایسنا/خوزستان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: باید از ظرفیت مجازی برای تنویر افکار عمومی و ارتقای آگاهی های حقوقی مردم در خصوص جرائم اینترنتی استفاده کرد و این امر نیازمند عمل به مسئولیت اجتماعی توسط همه نهادهای دولتی به ویژه نهادهای دولتی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در دومین نشست تخصصی برنامه تهیه و تولید محتوای آموزشی پیشگیری از جرائم و آسیب های فضای مجازی بر اساس پرونده های قضایی، جرائم نوپدید و کلاهبرداری سایبری ، اظهار کرد: در برخی جرائم اینترنتی مانند انتشار تصاویر غیراخلاقی و یا سیاسی علیه نظام جمهوری اسلامی و .

، بعضی از بزهکاران، خود نیز مورد بزه و زیان قرار می گیرند و این اقدامات را در حالی انجام می دهند که از عواقب و تبعات حقوقی آن آگاه نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: برخی از زیان دیدگان در فضای مجازی از جمله خریداران برنامه های فروش کالا یا افرادی که مورد فریب کلاهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فضای مجازی برای تنویر افکار عمومی درباره جرائم اینترنتی

استفاده از فضای مجازی برای تنویر افکار عمومی درباره جرائم اینترنتی