مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 20:272022-11-16سياسي

نقش قابل توجه کتابخانه های عمومی در کاهش آسیب های اجتماعی


مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز نقش کتابخانه ها را بسیار موثر در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: دسترسی رایگان به خدمات کتابخوانی منجر به تحقق عدالت فرهنگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، پیش از ظهر امروز در مراسم آیین بزرگداشت کتاب، کتابدار و کتابخوان البرز همزمان با سی امین دوره هفته کتاب، که در سالن اجتماعات کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار شد، گفت: توجه به نقش کتابخانه و کتابداران در عرصه کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص کتابخوانی، افزود: توجه به موضوع کتاب و کتابخوانی یک وظیفه ملی و واجب دینی است و می تواند از جلوه های جهاد تبیین باشد و این مهم در بصیرت بخشی و تداوم انقلاب اسلامی نقش موثری دارد.

وی خاطر نشان کرد: شبکه کتابخانه های عمومی با وجود 3700 باب کتابخانه پس از مدارس بزرگترین شبکه فرهنگی کشور است و کشور ایران در بین کشورهای منطقه و جهان اسلام رتبه اول و در بین کشورهای قاره اسیا رتبه چهارم را داریم.

این مقام مسؤول در خصوص استان البرز بیان کرد: در البرز 73باب کتابخانه نهادی و عمومی با حضور 78هزار نفر عضو فعال در کتابخانه ها داریم و در روستا و شهرها خدمات بسیاری را ارائه می کنیم و دسترسی رایگان به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش قابل توجه کتابخانه های عمومی در کاهش آسیب های اجتماعی

نقش قابل توجه کتابخانه های عمومی در کاهش آسیب های اجتماعی