مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 21:502022-11-16سياسي

وصله تجزیه طلب به مردم سیستان و بلوچستان نمی چسبد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری امروز در دیدار با مردم شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: در این دیدار ها یک موضوع خود را به طور برجسته نشان داد و آن اینکه مردم استان عمقیا از اینکه درباره آن ها کلمه تجزیه طلب عنوان شده .

- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان با غیرت پای وطن و میهن خود ایستاده اند و وصله تجزیه طلب به مردم این استان نمیچسبد، هرکه این نسبت را به مردم داده اشتباه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری امروز در دیدار با مردم شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: در این دیدار ها یک موضوع خود را به طور برجسته نشان داد و آن اینکه مردم استان عمقیا از اینکه درباره آن ها کلمه تجزیه طلب عنوان شده ناراحت هستند و این چند روز در هر جمعی نشستم گفتند و باید گفت هر کس این راه گفته غلط کرده است،  زیرا این مردم با غیرت پای وطن و میهن خود ایستاده اند و چنین وصله ای به شما و مردم شما نمی چسبد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: البته بعضی قصد نداشتند این نسبت را به مردم استان بدهند و خواسته بودند بعضی افراد شرور که از بیرون آمده اند را معرفی کنند،  فهرست درخواست ها هم امشب ارائه شد که همه را نوشتیم از منظر دانشگاهی، معتمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصله تجزیه طلب به مردم سیستان و بلوچستان نمی چسبد

وصله تجزیه طلب به مردم سیستان و بلوچستان نمی چسبد