مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 08:052022-11-17بين الملل

واکنش تهران به تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در ایران


سخنگوی وزرات امورخارجه در واکنش به تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، طرح این قطعنامه توسط کانادا با حمایت برخی کشورهای غربی و تکرار ادعاهای بی اساس مبتنی بر اطلاعات نادرست و تعمیم های غیرصادقانه .

- سخنگوی وزرات امورخارجه در واکنش به تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، طرح این قطعنامه توسط کانادا با حمایت برخی کشورهای غربی و تکرار ادعاهای بی اساس مبتنی بر اطلاعات نادرست و تعمیم های غیرصادقانه را فاقد وجاهت قانونی و از اساس مردود دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در این ارتباط تصریح کرد: چنین اقدامات غیر سازنده ای نه تنها کمکی به ارتقای وضعیت حقوق بشر در سطح جهانی نمی کند، بلکه صرفا موجب استمرار توسل به کلیشه سازی های منفی و برچسب زنی سیاسی علیه کشورهای مستقل می گردد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش کشورهای غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و بدنام سازی ایران گفت: این کشورها که سابقه طولانی در نقض سیستماتیک حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده ای از دخالت های آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه های حقوق بشری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهران به تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در ایران

واکنش تهران به تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در ایران