مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-17سياسي

اجرای 1200 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در آمل


فرمانده سپاه ناحیه آمل از برنامه ریزی برای اجرای حدود هزار و200 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیچ در شهرستان خبر داد.

- آمل- فرمانده سپاه ناحیه آمل از برنامه ریزی های برای اجرای حدود هزار و200 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیچ در شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عابدین داغمه چی صبح پنجشنبه درجمع خبرنگاران درمحل سپاه ناحیه آمل گفت: رویکرد برنامه های امسال هفته بسیج درسطح شهرستان آمل، مردمی بودن بیشتر برنامه ها است که تاکید جدی به حضور همه قشرها و رده های سنی در برگزاری آنها شده است.

وی، از بسیج به عنوان مظهر سازندگی، پیشرفت و اقتدار است، افزود: خدمات بسیج از مردم و برای مردم است، وبرنامه های این هفته با شعار محوری بسیج، خدمتگذار، امیدآفرین و افتخار ملی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه مخاطبان برنامه های هفته بسیج همه اقشار جامعه است، ادامه داد: محور برنامه های این هفته در حوزه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری و سند راهبردی 10 ساله اعتلای بسیج است.

سرهنگ داغمه چی، از برگزاری رزمایش جهاد فاطمی، جشنواره اقتصاد مقاومتی، قدردانی از فعالان فضای مجازی، تقدیر از بسیجیان در همه اقشار، یادواره های شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، صبحگاه مشترک، رژه موتوری و خودرویی، محفل انس با قرآن و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1200 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در آمل

اجرای 1200 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در آمل