مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-17ورزشي

جهادگران سازندگی فارس رزمایش خدمت رسانی برگزار می کنند


رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس از برنامه ریزی برای برگزاری رزمایش خدمت رسانی در هفته بسیج با حضور 14 هزار جهادگر خبر داد.

- اسماعیل قزل سفلی پنجشنبه 26 آبان در جمع خبرنگاران گفت: بسیج که امام خمینی رحمه الله علیه از آن به عنوان شجره طیبه نام بردند؛ امروز به یک پویایی، بالندگی و قدرت آفرینی رسیده است.

او با بیان اینکه بسیج برخاسته از متن مردم بوده و قدرت خودش را از هم مردم گرفته است، راهبرد کنونی بسیج را حل مسائل اساسی جامعه دانست و گفت: بسیج سازندگی که مولد همین شجره طیبه است با نقش آفرینی جهادگران خدوم، کم توقع، پر شور و حاضر در همه میدان ها، توانسته برای کاهش مشکلات مردم اقدامات متعددی انجام دهد، اقداماتی که امتداد آنها از خدمت رسانی در سیل و زلزله و حوادث ها و رخ دادهای مختلف طبیعی تا کمک رسانی برای مقابله با کرونا گرفته و از مرزهای جغرافیایی اندیکا تا سیستان را در بر می گیرد.

قزل سفلی با اشاره به اینکه در هفته بسیج با محوریت گروه های جهادی در عرصه های خدمت رسان برنامه های متنوعی پیش بینی شده است گفت: از جمله برنامه های محوری و شاخص بسیج سازندگی می توان به دومین رزمایش جهادگران فاطمی اشاره کرد که از بیست و ششم آبان ماه تا 7 آذر به مدت 12 روز برگزار خواهد شد و در 12 عرصه عمرانی، بهداشت و سلامت، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران سازندگی فارس رزمایش خدمت رسانی برگزار می کنند

جهادگران سازندگی فارس رزمایش خدمت رسانی برگزار می کنند