مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-17فرهنگي

مدیرکل ارشاد یزد: ساخت شهرک سینمایی یزد در انتظار سرمایه گذار است


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اهمیت و ضرورت ساخت شهرک سینمایی در استان، گفت: در صورت پیدا شدن سرمایه گذار، استان یزد آمادگی های لازم برای واگذاری زمین جهت ایجاد شهرک سینمایی یزد را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، احسان عابدی شامگاه دیروز در جمع برخی از فیلم سازان استان که با عنوان مهر سینمای ایران و با شعار اخلاق، آگاهی و امید برگزار شد، اظهار کرد: شهر، افزود: اعتبارات لازم برای ساخت سینما شهر اردکان دیده شده و از توافقات اداره کل ارشاد یزد با شهرداری اردکان است که شهرداری باید اقدامات عمرانی را شروع کند.

مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در خصوص نبود امکانات و تجهیرات به روز سینمایی در انجمن سینمای جوانان یزد نیز، گفت: با انجام پیگیری های لازم در آذرماه امسال تفاهم نامه ای با انجمن سینمای جوانان ایران منعقد خواهد شد و تعدادی از تجهیزات جدید سینمایی مورد نیاز در قالب آن تفاهم نامه به انجمن سینمای جوانان یزد اختصاص خواهد یافت.

عابدی در خصوص ساخت شهرک سینمایی یزد نیز تصریح کرد: واگذاری زمین برای فعالیت های غیر صنعتی از جمله موارد مهم قابل پیگیری است و در مورد این مسئله مهم اقدامات لازم جهت واگذاری زمین مورد نیاز انجام گرفته و انجام این مهم در انتظار اقدام سرمایه گذار است و اگر سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد یزد: ساخت شهرک سینمایی یزد در انتظار سرمایه گذار است

مدیرکل ارشاد یزد: ساخت شهرک سینمایی یزد در انتظار سرمایه گذار است