مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-17اجتماعي

برگزاری بیست وچهارمین همایش خیرین مدرسه ساز استان زنجان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از برگزاری بیست وچهارمین همایش تکریم خیرین مدرسه ساز استان زنجان در آذرماه امسال خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از برگزاری بیست وچهارمین همایش تکریم خیرین مدرسه ساز استان زنجان در آذرماه امسال خبر داد.

حمیدرضا اسلامی ظهر امروز (26 آبان ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست وچهارمین همایش تکریم خیرین مدرسه ساز استان زنجان 3 آذرماه جاری با رویکرد تکمیل پروژه های نیمه تمام دولتی توسط خیرین در کانون پرورشی و فرهنگی سهروردی زنجان، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان است که پروژه آنها در سال 1401 تحویل داده شده، تصریح کرد: خیرینی که توافق نامه مشارکت با آنها در بازه زمانی جشنواره منعقد شده و همچنین جذب مشارکت خیرین برای انجام پروژه های جدید و ارتقا وضعیت فضاهای آموزشی استان، از دیگر اهداف این جشنواره است.

اسلامی با اشاره به اهمیت تکریم خیرین مدرسه ساز، عنوان کرد: در این جشنواره از حدود 40 خیر مدرسه ساز در استان زنجان، تقدیر خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه سایر اقشار از جمله جمع کثیری از فرهنگیان کل استان نیز با اهدای مبالغی از حقوق ماهیانه خود در امر مدرسه سازی مشارکت دارند، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست وچهارمین همایش خیرین مدرسه ساز استان زنجان

برگزاری بیست وچهارمین همایش خیرین مدرسه ساز استان زنجان