مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-17اقتصادي

اختصاص بیش از 7400 میلیارد تومان به طرح های اقتصادی در کردستان


معاون امور اقتصادی استاندار کردستان از پرداخت 7 هزار و 404 میلیارد تومان در قالب 251طرح حوزه اقتصادی مصوب سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون امور اقتصادی استاندار کردستان از پرداخت 7 هزار و 404 میلیارد تومان در قالب 251طرح حوزه اقتصادی مصوب سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

حامد قادرزاده، امروز پنجشنبه(26 آبان ماه) در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه گذاران واقعی در روند پرداخت ها باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: 251 طرح اقتصادی در حوزه های مختلف از جمله صمت، کشاورزی و گردشگری به ارزش 8 هزار و 404 میلیارد تومان مصوب سفر امسال ریاست جمهوری به استان کردستان است.

وی از پرداخت 583 میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار به 45 طرح خبر داد و افزود: برخی از طرح هایی که از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به کردستان تسهیلات دریافت می کنند مشکلات چندساله و ریشه دار داشته اند.

معاون امور اقتصادی استانداری کردستان، تاکید کرد: بانک های استان باید با نگاه مثبت و حل مسئله و کارشناسی شده در این خصوص عمل کنند.

وی ادامه داد: استانداری هماهنگ کننده و مجری است و مسئولان برای پیگیری و اجرای این مصوبات باید شخصا در جلسات حضور و میدان داری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 7400 میلیارد تومان به طرح های اقتصادی در کردستان

اختصاص بیش از 7400 میلیارد تومان به طرح های اقتصادی در کردستان