مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-17سياسي

لزوم تبیین حماسه آزادسازی و بازسازی سوسنگرد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با تأکید بر لزوم تبیین حماسه آزادسازی و بازسای سوسنگرد در جامعه و به ویژه نسل جوان گفت: نامگذاری میادین و خیابان ها یکی از راه های زنده نگه داشتن این حماسه و حماسه مردم شهرهای مقاومت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همزمان با 26 آبان سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد قهرمان، همایش از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد امروز با حضور آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در سالن همایش شهرداری قائمشهر برگزار شد.

*نقش مازندرانی ها درحماسه و بازسازی سوسنگرد سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در این مراسم با اشاره به حصر سوسنگرد توسط رژیم بعثی عراق در 26 آبان سال 1359، اظهار کرد: حصر سوسنگرد با اتحاد ارتش، سپاه و بسیج، اهالی خوزستان، اهالی سوسنگرد و ستاد جنگهای نامنظم و با فرمان امام راحل که فرمودند تا فردا سوسنگرد باید آزاد شود شکسته شد.

وی به نقش ویژه رهبر معظم انقلاب و شهید چمران در حماسه آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و افزود: مازندرانی ها در این حماسه و بازسازی سوسنگرد نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین حماسه آزادسازی و بازسازی سوسنگرد

لزوم تبیین حماسه آزادسازی و بازسازی سوسنگرد