مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:012022-11-17ورزشي

جلوه: قول می دهم به پلی آف برسیم


سرعتی زن تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان گفت: به مردم مشهد قول می دهم که با عملکرد خوب خود به پلی آف برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 25 آبان ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری شد.

مهدی جلوه پس از پیروزی 3 بر 2 تیم نیان الکترونیک مقابل پیکان تهران درخصوص مصدومیت دو دریافت کننده قدرتی تیمش اظهار داشت: بازیکنانی که مصدوم شدند برای ما خیلی مهم بودند و آرزوی سلامتی برایشان داریم اما ما از ابتدا هدف مان این بود که یک تیم هستیم و باید به صورت تیمی همه در کنار هم، بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود: تنها قولی که داده ایم این است که همیشه تمام توان خود را به کار بگیریم اما برای اولین بار قول مهم تری به مردم مشهد دادم که در مرحله پلی آف حاضر شویم.

اگرچه هنوز به آنجا نرسیده ایم اما خدا را شاکرم که توانستیم نوار پیروزی های تیم را حفظ کنیم، ادامه دهیم و تیم پر مهره پیکان که نفرات خیلی خوبی داشتند را شکست دهیم.

جلوه تاکید کرد: شادی این پیروزی همینجا تمام می شود و با یک تمرکز خیلی خوب و استراحت کامل، برای سه بازی بعدی، با اولویت دیدار آینده مان برنامه ریزی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه: قول می دهم به پلی آف برسیم

جلوه: قول می دهم به پلی آف برسیم